Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Голосові пакети послуг

Тариф «U'мобільний»
Обов’язковий щомісячний платіж, грн. (з ПДВ та ПФ 7,5%) 20,00
Пакетні хвилини для дзвінків в мережі: мобільні та фіксовані, відеодзвінки, дзвінки на голосову та відео пошту, хв. 2 000
Дзвінки в мережі: мобільні та фіксовані, на голосову та відео пошту при перевищенні, грн/хв 0,20
Відеодзвінки при перевищені, грн/хв 0,20
Дзвінки на номери інших мобільних операторів України, грн./хв 0,55
SMS у межах України, грн/шт 0,25
SMS за межі України, грн/шт 0,65
MMS у межах України, грн/шт 0,50
MMS за межі України, грн/шт 4,95
Доступ до Інтернету в мобільній мережі Укртелекому, грн/Мбайт 0,10
Доступ до Інтернету в національному роумінгу, грн/Мбайт 0,40

Тарифи вказано у гривнях з ПДВ. Додатково утримується збiр до Пенсiйного фонду в розмiрi 7,5% вiд вартостi послуги без урахування ПДВ.

Одиниця тарифікації дзвінків - 1 секунда

Одиниця тарифікації послуги доступу до Інтернет – 10 кб

Трафiк передачi/приймання MMS тарифiкується у вiдповiдностi до тарифiв тарифного плану абонента.

Заощаджуйте на мобільному Інтернеті – підклчайте пакети Екстра-Інтернет.

Дiзнатися про те, як пiдключити  послугу «Сiм'я», Ви зможете на сторiнцi з інформацією про послугу.

Чи можна змінити свій тарифний план?

Зміна тарифного плану можлива один раз на місяць у будь-який день. Для цього подзвоніть до Контакт-Центру за номером 1188 (безкоштовно з мобільного телефону), або 0 800 50 11 88 зі стаціонарного. Зміна пакета з більшою вартістю на менший коштує 20 грн., з меншого на більший – безкоштовно.

Що означає «Обов’язковий щомісячний платіж»?

Обов`язковий щомісячний платіж – це зобов’язання клієнта, що підключився до мережі Укртелекому на умовах контракту, щомісячно сплачувати визначену суму відповідно до обраного тарифного плану. Обов`язковий щомісячний платіж може бути використаний на будь-які послуги, крім послуг міжнародного роумінгу, замовлення додаткових пакетів послуг «Екстра» та послуг контенту.

Невикористана сума обов’язкового щомісячного платежу не переноситься на наступний період.

Як ефективно управляти своїми витратами на мобільний зв’язок?

Активувати послугу «Сiм'я»

Користуючись послугою «Сiм'я», абонент отримує можливiсть телефонувати за спецiальними тарифами на п'ять номерiв абонентiв мережі мобільного зв’язку Укртелекому або на 4 номери мобільного та на один номер фiксованого зв'язку Укртелекому.

Отримувати iнформацiю про баланс рахунку.

Кожний абонент має можливiсть контролювати свої витрати, отримуючи iнформацiю про стан свого рахунку через USSD-запит або за допомогою голосового автовiдповiдача IVR за номером 2100. Перевірити залишок включених до пакета хвилин можна через USSD-запит .

УВАГА! Підключення до тарифів «Бізнес», «Бізнес міні», «Бізнес міді», «Бізнес максі» припинено.


Чернiвецька філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, м. Чернівці, 58001, вул. Університетська, 3

Зворотний зв'язок